Trusted Hackrs Nomination


#142

I’d need another trusted hackr to quarrel with on each post in order to do the job properly :grinning:

Appreciate the nomination!


#143

lol. thats his DP doing the damage… he is gentle … until Crystal balls guy comes through :joy:


#144

No, I like you. But @vhooloo should be definitely removed from Trusted Hackrs. His crystal balls aren’t trustworthy :smirk:


#145

I nominate

@BoardWalkNJ

Btw agree with @28firefighter and @mp11477 above


#146

I second the nomination for @BoardWalkNJ.


#147

Michael willing, those are all great nominations. I also offer extra verbal support if any of those nominees are in SoCal. :stuck_out_tongue_winking_eye:


#148

I’m north of the big bear. @28firefighter is PNW though, so close enough :slight_smile:

I’d throw a hat out for @BoardWalkNJ also, although he’s a fellow east coaster.


#149

Cheers @mani_is_kool . Other than @HN308 I don’t think I’ve seen additions since the original crew though.


#150

@HN308 legit ! I dont know how I forgot to nominate him.


#151

He’s already a trusted_hackr.


#152

Oh ma bad !lol 2020202


#153

I think we need someone from east coast to balance things out. Anyone from Midwest? Got to show love to flyover country as well.


#154

Crystal balls are doing good. Next target is Volvo XC40 for 199 a month. Just you wait … Maybe 6 months.
It’s guaranteed, as real as rain drops on roses and whiskers on kittens …


#155

@HN308 for his awesome deals…


#156

@jon mentioned above, he already is.


#157

@HN308, @28firefighter & @BoardWalkNJ, those would be my votes.

edit - I’d vote for myself if I could but I can’t. :rofl:


#158

How far up do you read before posting?


#159

@28firefighter, congrats on making the group. Well deserved!


#160

And congrats @mp11477 on your promotion as well! Very well deserved.


#161

Congrats Guys!!!